Followers

7 sebab korang kena beli Perfume Inspire by Dr. Sheikh dan Desire by Dr. Halina

6:49:00 PM

Kak fink memang sangat sangat peminat perfume. Kalau keluar tanpa perfume memang rasa macam ada yang tak kena. Mungkin aku dah terbiasa spray perfume dari dulu. Dan bila ada kawan yang perkenalkan aku dengan Perfume dari 2 orang doktor ni, Dr. Sheikh dan isteri beliau Dr. Halina terus rasa nak cuba sebab pertama botol dia yang comel tu. Dan yang keduanya sebab harga perfume ni sangat mampu poket..


Terus grab dua dua sekali wak hahahaha..Mestilah satu untuk kak fink dan satu lagi untuk hulubalang dalam rumah ni. Eh kalau dah mak memang kaki perfume, haruslah anak anak pun suka perfume juga uols..Yang buat paling tak sabar sebab warna botol ni warna kegemaran kita hahahaha..Untuk botol pink yang comel ni, haruman ni diberi nama Desire by Dr. Halina


Masa mula mula spray kan, kak fink rasa segar sebab macam bau Apple..Korang boleh bayangkan bau Apple macam mana? Segarrrr uii..Campuran bau Apple + Excotic Flower + Sensual Woods..Lagi best sebab perfume ni EDP..Pagi korang pakai..Petang balik kerja tu wangi lagi dik..Haruman tu memang tahan lama! Macam aku spray dekat tudung, pastu gantung tudung tu sebelah tudung lain, berjangkit jangkit haaa bau tu..EDP kata nya kan haruslah tahan lama..


Untuk haruman lelaki pula diberi nama Inspire by Dr. Sheikh..Botol perfume ni warna hitam. Haaa barulah nampak maskulin sebagai seorang lelaki tu kan..Perfume Inspire by Dr. Sheikh ni mula mula spray bau dia macam kuat tau tapi bila dah lama lama, eh sedapppppnyaaaa..Sesuai lah dengan wangian angkasawan negara kan..Ianya mempunyai campuran Musky and woody + cinnamon dan clove + some amber scent.


Bau dia ada orang cakap macam bau Dunhill Red dan ada juga  yang cakap macam bau Paco Rabane. Tapi untuk kak fink, kak fink suka bau ni sebab teringat dekat seorang pakcik ni..Dia suka pakai bila nak pergi masjid. Memang serius teringat dekat dia. Sama bau dia. Bau bauan memang boleh mengingatkan kita pada seseorang kan..


Kalau korang nak tahu, Inspire by Dr. Sheikh dan Desire by Dr. Halina ni juga boleh dibawa solat. Suci dan selamat. Boleh juga disembur pada kulit sebab Non-Toxic Certified. So selamat kalau korang nak spray pada nadi. Ramai yang suka sembur pada pergelangan tangan dan tengkuk kan..Haaa sila lah..Tak merbahaya ok..



Untuk pengetahuan korang, produk ni juga LULUS STANDARD ANTARABANGSA.. Haaaa bangga ke idok kalau kalau pakai tu. Produk tempatan jer tapi fefeeling dari international..IFRA Certified ok..Perfume ni tiada copy cat mana mana perfume yang ada di pasaran tau..So kalau korang pakai memang tau, ooo ni bau Inspire by Dr. Sheikh dan Desire by Dr. Halina..Tunggu apa lagi..

Ni 7 sebab kenapa korang kena ada kedua dua perfumes ni:
  • Limited Edition
  • Exclusively Blend by Dr. Sheikh and Dr. Halina
  • Halal and Solat Friendly Perfume
  • Tahan lama sehingga 8 jam
  • Harga berpatutan
  • Setanding jenama Antarabangsa
  • Haruman yang sesuai untuk masyarakat di Malaysia


Whatsapp: 012- 2351353 Luc Empire

Harga Semenanjung: RM49.00 [30ml EDP]
Harga Sabah Sarawak: RM54.00 [30ml EDP]

boleh repeat lagi kalau dah habis ni sebab kualiti sangat lah bagus
kalau nak bandingkan dengan harganya yang mampu poket tu..RM49.00 jer!



You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Murah sangat dengan harga Rm49.00 boleh try ni

    ReplyDelete
  2. terasa nak mencuba..boleh juga jadikan hadiah ni :)

    ReplyDelete
  3. Nk perfume angkasawan boleh whatsapp sy, Free Postage..0122702459-stokis selangor

    ReplyDelete
  4. Saya Agent sah kawasan Skudai. Boleh Whatsapp saya di 0192401223. Atau layari IG saya Meydstores.

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!