Followers

Playmat yang mampu jadi penyelemat bila anak cranky di luar!

11:40:00 AM

Zaman sekarang ni macam macam jenis permainan yang kita boleh berikan pada anak dan memudahkan tugas kita bila berada di luar kan..Yer la budak budak ni kadang kadang, kalau tak ada benda yang nak dimainkan mesti nak buat perangai..Siapa ada anak mesti faham keadaaan ni kan..Anak kita pun sama wak..Yang abang abang tu dah faham apa yang mama pesan, dekat luar kena behave..Tapi kembar tu kecil lagi..Lagi kita cakap behave, lagi dia melompat nanti hahahahaha..


Macam kak fink ni lagi lah sorang sorang jer handle anak dekat luar..Kalau nak makan dekat luar ataupun bila kak fink kena drive dalam jangka masa yang lama, kembar mesti cepat bosan..Bila dah bosan, mula lah dia pun nak mengacau kita kan..Kalau sorang boleh tahan lagi, tapi bila dah berdua tu, boleh tahan lah tahap kesabaran yang ko kena tingkatkan..Nak customize name macam kak fink tu pun boleh tau..Kak fink letak 4D Hero jer..Yang tu cuma tambah RM5.00 sahaja..


Tapi sejak sejak kawan kak fink kenalkan kak fink dengan playmat ni, bahagiaaaanya rasa kita wak..Mana tak nya, playmat tu dah la senang nak bawa ke mana mana..Ringan jer haaaa..Lipat lipat terus boleh simpan dalam bag..Lagi best bila ianya boleh dibuka dan bagi kembar main sama sama dalam kereta ataupun bila kiteorang nak makan dekat luar..Kalau anak korang jenis cepat bosan, inilah penyelesaiannya..


Bila pergi bercuti, kadang kadang malam tu tak tahu nak buat apa dalam bilik kan..Haaa buka jer lah playmat ni senang..Diaorang seronok jer main..Tak mengacau dah orang lain..Kalau tidak kang, dia berlari lari dalam bilik pun boleh mengundang kita pening kan hahahahahaha..Nahhh bagi jer ni haaa..Senang, ringan dan washable tau..Macam kak fink, kak fink pilih yang road plan macam ni. Sesuai lah untuk boys kan..Kalau kata anak korang girl, pun ada juga design yang comel comel untuk korang pilih ya..


Untuk sesiapa yang berkenan, boleh terus direct contact dengan Intan (Tokey Playmat) ni.. Playmat ni kena order dulu tau..Bukan ready stock..Tapi jangan risau, tak ambil masa yang lama pun untuk korang order. Hanya 3 hari bekerja jer nak siapkan 1 playmat ni..Dan yang penting, harga playmat ni tak mahal pun korang..Yang macam Road Plan ni hanya RM35.00 sahaja


Lepas ni akan ada Train and Car Race Track..Yang tu harganya RM40.00 tapi tiada pop up ya. Kalau nak ada pop up macam kak fink tu, ada tunnel atau car wash, yang tu harganya RM48.00..Harga ni dah include postage untuk Semenanjung Malaysia..Sabah Sarawak tambah lagi RM7.00 jer ok..Beza tau Train and Car Race Track dengan Road Plan..Korang boleh tengok dekat Facebook dan Instagram Cinonet untuk info lebih lanjut..



Kak fink ada juga sediakan video untuk korang nampak gambaran jelas tentang playmat ni ok..Kemain kembar dari dalam kereta lagi dah sibuk main dengan playmat diaorang ni haaaa..Masa ni kak fink nak pergi bercuti dekat Perak. Kalau tidak, perjalanan yang mengambil masa ni akan buat anak korang cepat boring kan..Lepas tu bergaduh dekat belakang..Haihh tak tenang mama nak drive..

Sekarang ni dah mudah, buka je playmat ni dan diaorang akan main. Bila penat dia tido hahahahaa..Sebenarnya budak budak ni bukan apa, dia nak main jer..Memang dah fitrah dia main kan..Kalau berminat, segala details kak fink sediakan di bawah ni ya..Corak terbaruk ni comel comel tau..Oo lupa nak share dengan korang, playmat ni bukan dari fabrik yang cepat berbulu tau. Memang kualitinya terbaik!

Instagram Cinonet: @cinonetbyintan
Telefon: 011-2400 5557 (Intan)

daripada gajet, kak fink prefer anak main dengan playmat ni
sekurang kurangnya mereka berfikir semasa bermain..mudah dibawa!



You Might Also Like

5 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. comellah playmat tu..tp kena ada geng la baru best kot..saya anak baru sorang..kesian lak main sorang2 nanti..hehe

    ReplyDelete
  2. *terus bukak ig follow cinonetbyintan*
    tq kak fink..

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!