Followers

Rahsia Jamu Moden Quenna Miracle untuk Mengetatkan Vagina, Menegangkan Payudara dan Memutihkan Muka

5:55:00 PM

Kak fink percaya bila kita dah kahwin dan beranak ni, mesti akan ada masalah seperti otot vagina yang dah makin longgar, masalah keputihan dan berbau hanyir, kulit semakin kusam dan juga payudara semakin mengendur kan..Ni normal. Kebanyakan wanita yang dah bersalin terutamanya mesti ada salah satu masalah yang kak fink sebut tadi..


Kalau tak dijaga kadang kadang kita mampu tua sebelum umur yer dak? Zaman serba modern ni semuanya pun nak jamu modern tapi mampu memberi kesan yang baik pada dalaman kita yang dah semakin mengendur dan tak tegang masa zaman anak anak dara dulu..Kak fink pun baru jer kenal dengan produk Quenna Miracle ni..


Kadang kadang kita malu nak bertanya macam mana nak atasi masalah masalah seperti di bawah ni:
  • Nampak tua daripada usia
  • Masalah dalaman wanita
  • Masalah keputihan dan bau hanyir
  • Masalah bau badan
  • Masalah miss V LONGGAR
  • Masalah payudara lembik lepas melahirkan
  • Masalah punggung jatuh
  • Masalah berat badan berlebihan
  • Kulit kusam tona tak sekata
  • Kurang gairah sex selepas melahirkan
  • Period tidak teratur
Quenna Miracle adalah jamu modern yang korang boleh cuba amalkan untuk mengatasi masalah masalah di atas tadi..Terus terang, kak fink memang agak liat sikit nak telan kalau jamu tu pahit. Rasa melompat lompat bila nak telan tu..Tapi dengan Quenna Miracle ni, ianya seperti tablet gula gula tu jer..Senang sangat nak makan. Itu yang penting.

Ianya mengandungi bahan bahan semulajadi seperti Acai Berry, Anggur, Epal Hijau, Kacip Fatimah, Manjakani, Teh Hijau, Halia, Ekstrak Daun Sireh, Pueraria Labota (Herba yang berasal dari Thailand) dan juga Pitera..Apa tu Pitera? Mesti korang pun nak tahu kan? Pitera ni mampu memberi 8 kali ganda kesan untuk memutihkan kulit..


Cara Pengambilan:
  • Hanya perlu ambil 1 - 2 biji setiap hari bila perut korang tengah kosong. Sesuai diambil pada waktu pagi sebelum sarapan ya. 
  • Minum air yang banyak sekurang kurangnya 3 liter sehari untuk kesan yang lebih baik.

Antara testimonial yang berjaya dan serasi dengan Quenna Miracle ni, kak fink kongsikan di bawah ni ya..Kalau korang nak tengok lebih lagi, boleh lah tengok di Facebook dan Website Quenna Miracle ni..Rata rata nya suka sebab boleh buang angin dan masalah dalaman dapat dirawat hanya dengan pengambilan jamu modern ni..




Kalau korang berminat nak beli jamu modern Quenna Miracle ni, boleh lah dapatkan di:
Instagram: @quenna_miracle_hq
WhatsApp: 016-236 9318

Harga sebotol (30 tablets) : 
RM149.90 Semenanjung / RM159.90 Sabah Sarawak
Disclaimer: Kesan mungkin berbeza ke atas setiap individu. Macam kak fink makan, asyik lah terkentut kentut..Ehh hahahaha..Mungkin kalau korang makan, tetiba payudara tetiba teranjal dulu kan..Jangan pula pelik hahahahaha..So depends pada badan korang. Kalau nampak ada perubahan yang positif, maknanya teruskan jer..Kalau ada kesan sampingan yang tak bagus, boleh stop gituh..


kalau nak keluar hari tu, kita tak makan wak, takut terkentut kentut hahaha
haru pulak nak kepit..eh tapi bagus lah buang angin ye dok..
 



You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!