Followers

Lazada Big Baby Fair Dengan Tawaran Diskaun Sebanyak 85%

10:58:00 AM


Dengan peningkatan kos sara hidup sekarang ni, mesti korang rasa nak merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian kan? Sama lah macam kak fink, kalau boleh nak jimat, jimat lagi hikhik. Esok kan korang, Lazada akan berkongsi keceriaan bersama ibu-bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen “Big Baby Fair” yang akan berlangsung dari 29 Mac hingga 2 April ni. 


Korang boleh menikmati tawaran terbaik dan harga bagi pelbagai jenis produk bayi..Diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi. Antara jenama terkemuka yang korang boleh dapatkan sepanjang kempen “Big Baby Fair” termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi.
 

Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan? Masa ni lah nak borong stok diapers anak untuk sebulan terus..43% tu banyak oiiit..Berapa banyak dah korang dapat jimat bulan ni..Dah gaji ni, dah boleh agih agihkan perbelanjaan untuk anak anak. Grab sementara murah ni!



Tanpa perlu keluar dari rumah, korang dah boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Ini termasuklah Lazada menawarkan kepada para pelanggan dengan cara pembayaran yang pelbagai. Boleh pilih sebab ada option yang mana senang dengan korang kan. Semuanya di hujung jari jer..


Yang menariknya, bukan sahaja korang akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tapi korang juga boleh mengharapkan penghantaran percuma apabila membeli produk terpilih! Wuuu jimat lagi poket mommies macam ni..Selain tu, korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia. Cepat cepat follow instagram dan facebook Lazada untuk lebih lanjut..


Lazada Big Baby Fair Blogger Contest
Blogger blogger Malaysia juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazada Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.

Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

Layari “Lazada Big Baby Fair” sekarang. 

Tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli belah. Happy shopping korang!



You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. wah! menarik ni! kena mark calendar
    thanks for the info =)

    ReplyDelete
  2. best ni... ala tkde baby lagi. hheehee tp leh beli bagi kawan yang nk bersalin ni ...sesuai sangat

    ReplyDelete
  3. menarik ni....boleh survey barangan newborn

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!