Followers

Peraduan Mamee Monster Biskidz dan Menang 5 Hamper Mamee bernilai RM500.00

11:30:00 AM

Sticky Post Entry until 15th March 2017..Please scroll down for new entry ya ;)

Tak sabarnya wak kita nak share benda ni..Siapa dekat sini nak menang Hamper Mamee yang bernilai RM100.00 setiap seorang..Huwaaa banyakkknyaaaa! Kak fink dan Mamee nak cari 5 orang pemenang bertuah dengan hanya join Peraduan Sayangi Mommy Anda. Total semua RM500.00 hadiah yang nak diberi pada semua..Contest ini adalah anjuran Mamee Malaysia bersama sama dengan blog kak fink..Mesti anak korang suka kalau korang menang kan?


Cara Cara Penyertaan:
  • LIKE Facebook Mamee Monster Biskidz
  • SHARE Video Imperfect Moments yang ada di FB Mamee Monster Biskidz di wall korang
  • PUBLIC kan wall dan letakkan sekali hashtag #ImperfectMoments
  • FOLLOW Instagram @diya.nadia dan mamee.my
  • SNAP Gambar anak korang bersama dengan produk Mamee Monster Biskidz
  • TAG @mamee.my dan @diya.nadia beserta hashtag #ImperfectMoments #PinkyMommaXMamee
  • SIAP!
*Contest tamat pada jam 11.59 malam pada 15 Mac 2017

Pemenang dengan gambar dan caption paling kreatif akan dipilih sebagai pemenang. Keputusan adalah muktamad. 5 pemenang perlu mengambil sendiri hamper yang bernilai RM100.00 setiap seorang secara in person dengan kak fink ya. Tiada pengeposan akan dibuat. Hamper dik, kang pecah hamper tu. So siapa yang rasa jauh dan tak dapat ambil tu, kak fink minta maaf banyak banyak ya. Mungkin belum ada rezeki untuk korang nak join. Tak pe, more to come awak. Akan ada lagi giveaway dan contest untuk pembaca pembaca blog tersayang..

Kak fink akan set satu tempat sekitar lembar klang untuk kita jumpa dan collect hamper tu ok. So harap siapa yang terpilih nanti akan beri kerjasama teragung korang hahahahaha..Lagi satu, kak fink akan minta korang screen shot semua  yang korang SHARE Video di Facebook tadi tau. Sekiranya salah satu step korang tak ikut, serta merta kemenangan tadi terbatal. So make sure, ikut step betul betul ya dik non. Senang jer pun huhu..

jangan lepaskan peluang korang..dah boleh ambil gambar anak sekarang ;)



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!