Followers

Alexis: Makan Malam Istimewa untuk Pemenang Entry Terbaik Shah Mumtaz

10:31:00 AM

Alhamdulillah sekali lagi hari tu, kak fink berpeluang dapat tempat ketiga untuk entry terbaik yang kak fink pernah buat untuk Syarikat Shah Mumtaz. Untuk yang tak tahu apa tu Shah Mumtaz ni apa, Shah Mumtaz ni sebenarnya mengeluarkan inspired perfume dengan ketahanan bau yang sangat lama..Serious kalau korang spray dekat tudung, esok tu ada bau lagi. Even dah basuh pun, masih lekat lagi bau tu..

Tak sangka dari review jer, aku sendiri dah jadi pengguna Shah Mumtaz. Yang aku guna sekarang dari bau Dior. Korang kena cuba. Memang tahan lama dan bau Dior tu memang lebih kurang sama dengan bau Dior sebenar..Tu bukti aku repeat beli lagi dengan Shah Mumtaz hahahahaha..Beli ok bukan sponsor tau..Aku memang sejenis peminat perfume. Ni antara perfume yang aku selalu guna. Sebab bau dia tak memeningkan..


Sepatutnya ada 3 pemenang entry terbaik untuk Shah Mumtaz ni tapi hari tu hanya aku dan Halim jer yang berkesempatan untuk join dinner ni. Dhia yang merupakan salah seorang pemenang lagi tak dapat nak join sebab dia di luar kawasan masa ni..Selain dari menang cash, kami juga dijamu di salah sebuah Restoran yang terletak di Ampang iaitu Alexis..First time wak kita sampai sini..Gigih drive dari Rawang tau hahahaha..

Suasana dekat Alexis ni romantik sangat sebab lampu tu samar samar jer..Ramai juga malam tu orang lepak makan dekat sini..Hari tu ingat nak tunggu live band perform tapi lambat sangat nak start. Biasalah lah kenyang kan. Mata pun cepat jer rasa ngantuk hahahaha..Plus nak drive balik ke Rawang pula lepas tu kan..So tak tunggu lah live band start. Maklum pukul 10 malam baru nak start...


Malam tu boss tanya dah kenyang ke? Nak makan dessert pergi la order..Aku dengan dilla memang menunggu jer orang offer HAHAHHAHAHAHA..Ooo dilla ni PR yang handle job ni..Terus pilih pavlova.. Ya ampun sedapppnyaaa wakkk pavlova dia..Kalau tengok depan depan memang besar ok..Tak manis sangat. Memang tak loya pun...


Korang kalau nak haruman perfume mahal tapi pada harga yang mampu poket. Boleh la cuba perfume dari Shah Mumtaz ni..Yang untuk lelaki kak fink tak tahu lah mana yang paling best tapi kalau tanya perfume untuk wanita semestinya korang kena cuba Dior. Antara perfume yang top selling yang customers cari..Aku dah guna 2 botol dah..

Email: shahmumtaz.collection@gmail.com
Telefon: 012-5566 949 / 017-3344 818

Koleksi Eve dan Adam hanya pada harga RM69.00

terima kasih boss sudi belanja kami..harap kita boleh bekerjasama lagi..



You Might Also Like

2 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. singgah pagi selasa
    hari ini bz sangat2
    x dan nk blogwalking
    anyway anum drop here first ya

    ReplyDelete
  2. tahniah dpt mkn mlm istimewa..dessert tu ...yummm

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!