Followers

Dettol & Air Wick Contest: 8 Pemenang Bertuah Dicari Untuk Memasak Bersama Chef Anis Nabilah!

3:45:00 PM

Sedar tak sedar, tak lama lagi kita akan menghampiri Ramadan kan..Pastinya ramai dekat sini dah mula buat persiapan untuk raya. Mana tak nya, kalau nak buat serentak mesti pening kepala nanti. Jangan pula kita leka membuat persiapan baju raya tapi kebersihan rumah tidak dijaga dengan baik..Pastikan sebelum menyediakan sebarang juadah sama ada di bulan Ramadan ataupun Aidilfitri, tangan dibasuh dengan bersih menggunakan Cecair Pencuci Tangan Dettol dan rumah kekal harum dengan Dispenser Wangian Udara Automatik Air Wick.


Kak fink juga percaya, mesti sekarang ni ramai yang mencari resepi resepi untuk membuat kuih raya kan? Yer la bila kita buat tu, lebih puas hati. Jimat pun jimat kan..Nak buat rasa apa pun boleh..Haa korang tak payah pening pening dah nak cari resepi kuih raya dekat mana sekarang ni. Laju laju klik Facebook Dettol Malaysia untuk dapatkan resepi daripada Chef Anis Nabilah bermula bulan Mei ni..
Siapa jer yang tak kenal dengan Chef Selebriti ni kan? Beliau sangat dikenali dengan perwatakannya yang ceria dan cara penyediaan masakannya pun, sangat mudah untuk diikuti..Mesti ramai yang kenal dengan Chef Anis ni. Orangnya cantik dan manis..Terkenal dengan rancangan Eat Clean with Anis di Astro Bella dan juga 1,2...Bakar! di TV3..


Dalam masa yang sama juga, sambil sambil tengok resepi tu, korang pun boleh join satu contest yang dianjurkan di Facebook Dettol Malaysia. Macam mana? Meh kak fink kongsikan di bawah ni:
  • Beli produk Dettol ataupun Airwick yang bernilai RM25.00 ke atas
  • Hantar penyertaan tadi melalui Facebook Dettol Malaysia ya
  • Simpan resit pembelian untuk pengesahan.
  • Tempoh penyertaan: 1 - 14 Mei 2017
Mesti korang nak tahu apa hadiah yang ditawarkan oleh Dettol dan Air Wick kan? Haaa seramai 8 orang pemenang bertuah akan dipilih untuk memasak bersama Chef Anis untuk membuat kuih raya..Huwaa kak fink nakkkk! Kita memang suka masak masak ni..Lagi lagi masak sebelah orang yang berpengalaman dan cantik manis macam Chef Anis ni wak..Giler tak nak..Harus lah nak sangat sangat..

Yang lagi best, dengan setiap pembelian Dettol dan Air Wick sebanyak RM25.00 ke atas di Mydin, Econsave, Giant dan Tesco bermula pada bulan Mei 2017, korang akan dapat PERCUMA 1 Bekas Kuih Raya yang warna warni ni. Tak nak letak kuih raya pun tak per.. Kalau kak fink ni macam macam boleh letak. Garam dan rempah ratus pun boleh wak..


So tunggu apa lagi. 1 Mei sehingga 14 Mei ni, sambil sambil beli Dettol ataupun Air Wick tadi, join contest yang dianjurkan di Facebook Dettol Malaysia tu ok..Details semua kak fink dah kongsikan di atas..Kita pun teringin nak join juga wak hahahahaha..Moga moga menang lah.. Fuhhhh!

Facebook: Dettol Malaysia

all the best semua..jangan lupaaaa Mei ni baru mula contest tu ya ;)



You Might Also Like

5 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. waa.. terus i oder airwick kat suami.. kang balik kang beliau beli le tu harapnya.. hahahah~

    ReplyDelete
  2. wow.. menarik ni..

    ReplyDelete
  3. wah best.. ok noted 1 mei.. akak dan anak2 minat sgt dgn anis ni sejak masuk rancangan lari ni.. eh bukan akak yg masuk tapi anis yg masuk..hahaha.. kalau dapat peluang memasak kat sebelah dia tu lagi la mau anak2 akan admire ummi dia lebih pasni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. alaaaa....kena beli ke..hahahaha...ingatkan boleh main redah je hntr..kahkahkah!

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!