Followers

TaraCocoa Collagen Mampu Pulihkan Kesan Parut Yang Ada Pada Kulit

2:48:00 PM

Siapa sini peminat minuman coklat? Mesti ramai yang suka dengan air coklat kan. Tapi kali ni kak fink nak kongsikan dengan korang minuman coklat, TaraCocoa Collagen yang mampu memberikan keanjalan dan kecerahan pada kulit..Selain dari untuk kecantikan kulit, TaraCocoa juga mampu menyembuhkan parut yang ada pada kulit kita. Haa bukan setakat sedap tapi jika diamalkan secara konsisten, cantik pun kita  dapat..


Mesti korang nak tahu juga kan apa yang ada dalam TaraCocoa ni kan. Pastinya ada campuran serbuk koko yang buat ianya lebih sedap untuk diminum. Selain tu ada gula, krimer bukan tenusu, ekstrak malta, susu krim, susu kambing, serbuk madu, vitamin C dan 5% kolagen peptida ikan jepun. Rasa dia tak manis pun..Sekadar manis buah orang cakap..Orang yang ada kencing manis pun boleh minum..

Apa yang membezakan TaraCocoa Collagen ni dengan kolagen produk lain adalah TaraCocoa Collagen menggunakan kolagen peptida ikan jepun yang sangat senang untuk diserap oleh badan kita dan sangat baik dalam meningkatkan pengambilan protein. Kandungan  kolagen dalam TaraCocoa ialah 25000mg untuk setiap 200ml hidangan. Jadi ia mempunyai kandungan kolagen yang optimum berbanding dengan kandungan produk produk lain..


Dengan pengambilan TaraCocoa ni juga akan membuatkan perut korang rasa kenyang untuk makan secara berlebihan ahahahaha..Siapa yang nak turunkan berat badan tu pun boleh amalkan. Sebab tu ianya elok diminum pada awal pagi..Sebelum korang nak sarapan tu kan. Minum TaraCocoa Collagen ni dulu. Ianya mampu buat perut korang rasa kenyang  dan makan dalam kuantiti yang diperlukan oleh badan sahaja..


Antara khasiat lain yang ada pada TaraCocoa Colagen ni adalah:
  • Membantu menurunkan tekanan darah
  • Mengawal kolestrol
  • Mengawal diabetik
  • Anti oksidan
  • Anti penuaan seperti menganjalkan, mencerahkan, melembabkan dan mengecilkan pori pori kulit
  • Penyembuhan luka dan parut

Cara Pengambilan:
  • Campur setengah scoop TaraCocoa Collagen dengan air suam 200ml
  • Kacau sehingga sebati dan sedia untuk diminum
  • Seeloknya diamalkan pada waktu pagi dan malam sebelum tidur. Terutamanya ketika perut tengah kosong
  • Amalkan minum 2 kali sehari untuk kesan yang optimum ya..
Kak fink kongsikan juga antara testimoni yang berjaya dengan TaraCocoa Collagen di bawah ni. Kalau korang nak tengok lebih banyak boleh klik Facebook page TaraCocoa Collagen sendiri ya..Rata rata ramai yang berpuas hati bila nampak perubahan yang positif mengurangkan parut di kulit..

 

Yang pastinya produk TaraCocoa Colagen mendapat kelulusan Halal Jakim..Jadi boleh lah korang minum tanpa rasa was was. So pada sesiapa yang mencari minuman berkolagen pada harga mampu poket, boleh lah dapatkan di link yang kak fink berikan di bawah ni. Mana nak dapatkan kolagen dengan 2500mg untuk setiap hidangan 200ml pada harga yang berpatutan camni kan..



Disclaimer: Sekiranya korang dapati ada kesan yang memudaratkan diri sendiri, boleh terus hentikan pengambilan ya. Sebab kak fink tahu, ada yang alah dengan collagen kan. Tapi sekiranya korang nampak ada perubahan yang positif boleh teruskan seperti biasa ok.

Instagram: @tararataventures

Harga: RM80.00 sebotol (Semenanjung) / RM90.00 (Sabah Sarawak)
WhatsApp: 013-392 2588

selamat mencuba korang ;)



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!