Followers

Merdeka!Merdeka! Blogger Contest

8:30:00 AM

Kita dah semakin hampir dengan 31 Ogos pada hujung bulan ni. Bila dah masuk bulan Ogos, pastinya seluruh rakyat Malaysia tak sabar untuk meraikan Hari Kemerdekaan kita yang 60 tahun pada tahun ini kan? Sempena bulan kemerdekaan ini juga, Lazada tak melepaskan peluang untuk  mengadakan jualan Merdeka Sale yang akan memberikan penjimatan dalam setiap pembelian.

Akan ada diskaun istimewa sehingga potongan sebanyak 80%. Wowww banyak tu! Merdeka sale ni bermula dari 25 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Hari ni tau dah start jualan murah ni. Rambang mata semua rasa nak beli bila harga menjunam dan murah dari biasa kan? Dan bersempena Merdeka Sale ni juga, Lazada mengadakan satu contest untuk para bloggers sertai..Jom kita mulakan..


What do you love about being Malaysian?
Menjadi rakyat Malaysia jer dah cukup membanggakan. Di sini lah semua bangsa dapat hidup serumpun dalam satu negara dengan suasana yang cukup harmoni dan aman damai. Kita mampu merayakan dan memeriahkan pelbagai jenis perayaan tanpa mengira bangsa. Di Malaysia juga kita mempunyai pelbagai pilihan juadah makanan yang sangat lazat dan tidak dapat disangkal lagi. Tanya sahaja pada para pelancong, pastinya rata rata menggelarkan Malaysia sebagai Syurga Makanan.

Choose your favorite local brand here
Semestinya kak fink pilih SSF..Maklum siapa yang suka deko deko rumah ni mesti jatuh hati dengan hiasan yang ada di SSF kan. Macam macam ada dekat sana. Tak sangka sekarang nak cari barang SSF pun dah mudah. Cari jer dekat Lazada!


Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned.
Semestinya kak fink akan pilih kerusi kerusi yang dah lama kak fink idamkan dari SSF. Dah sekarang pun tengah ada jualan murah sempena Merdeka, mari lah kita grab cepat cepat sementara stok masih ada.

1. SSF GĴUTEN CHAIR (WHITE) 



2. SSF KŬRVIGA CHAIR (BLACK) 


Kalau korang pun peminat deko macam kak fink, boleh la intai intai Lazada sementara tengah ada Merdeka Sale sekarang ni. Grab barang yang selama ni korang idamkan pada harga yang menjimatkan poket. Banyakkk lagi barangan yang korang boleh dapatkan selain daripada barangan dekorasi. Jualan murah ni bermula sekarang sehinggalah 4 September 2017 ni. Nak tengok dekat mana? Kak fink kongsikan link seperti di bawah ni ya..


Bloggers lain yang teringin juga nak join Blogger Contest ni, boleh lah klik: 

Hadiah menarik menanti para pemenang:

  • 1st Prize: 1 x RM600 LAZADA Shopping Voucher
  • 2nd Prize: 2 x RM300 LAZADA Shopping Voucher
  • 3rd Prize: 3 x RM200 LAZADA Shopping Voucher 
Contest tamat pada 31 Ogos 2017 ya. All the best semua.

choose me Lazada! Teringinnya nak beli barang idaman yang ada dijual di sini



You Might Also Like

3 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Look simple gitu, cantiklah deko dkeo nantii~
    All the best momma..
    Nona pilih yang ni..elektrikkkk..hihi
    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/merdeka-sale-with-lazada-merdeka.html

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!