Followers

Legoland The Great LEGO Race Antara Tarikan Terbaru Legoland Pada November 2017

12:45:00 AM

Sesuatu yang menarik dan mengujakan bakal berlangsung dalam bulan November 2017 ni di Legoland Malaysia Resort. Haa mesti korang pun tak sabar nak tahu kan apa lagi kelainan dan tarikan terbaru yang disediakan di  Legoland pada kali ni. Kalau sebelum ni dah ada Ninjago The Ride dan  kali ni satu lagi tarikan terbaru iaitu The Great Lego Race. Huwaaaa kakak so excited!


Korang dah boleh bersedia untuk memulakan perjalanan LEGO paling liar kerana LEGOLAND® Malaysia Resort akan menjadi taman LEGOLAND pertama di dunia untuk melancarkan roller coaster realiti maya LEGO pada November 2017, diikuti oleh LEGOLAND Florida Resort dan LEGOLAND Deutschland Resort pada tahun 2018.


Menggabungkan teknologi realiti maya canggih dengan keseronokan roller coaster, tarikan baru ini dibangunkan di bawah pengawasan Merlin Magic Making iaitu sebuah syarikat yang mereka bentuk dan membangunkan tarikan untuk laman laman Merlin di seluruh dunia. Makin tak sabar pula nak merasai pengembaraan ni kan..The LEGO Race Besar akan mengubah 3 Projek X Roller Coaster  yang sedia ada ke dalam pengalaman yang menarik..


Menurut Pengarah Kreatif Kanan untuk Merlin Magic Making Candy Holland, Perlumbaan LEGO yang hebat ini diilhamkan oleh cara bermain anak anak dengan mainan LEGO di rumah di mana mereka membentuk dan membangunkan tarikan untuk laman laman Merlin di seluruh dunia. 

Ia adalah pengembaraan LEGO yang unik yang membolehkan kanak-kanak memasuki dunia khayalan epik yang dibuat sepenuhnya dari bata LEGO dengan menampilkan pelbagai tema yang berbeza dan karakter LEGO yang menyeronokkan.


Pengurus Besar LEGOLAND Malaysia Resort, Kurt Stocks menambah, "Kami berbesar hati menjadi taman LEGOLAND yang pertama untuk melancarkan pengalaman ini di dunia". Tambah beliau,  pelancaran ini adalah komitmen Legoland secara konsisten untuk memberikan setiap kunjungan di sini adalah pengalaman baru untuk tetamu mereka.

LEGOLAND Malaysia Resort akan menjadi lokasi pertama di dunia untuk memulakan The Great LEGO Race dan pastinya jalan cerita menyeronokkan ini sangat sesuai untuk golongan dewasa mahupun kanak kanak..Ianya sesuai dari umur 6 tahun dan ke atas tau. Mesti abang long dan abang ngah tak sabar juga nak cuba ni..

Semasa perjalanan, teknologi Bluetooth akan menggerakkan visual maya dengan kelainan roller coaster dari segi belokkan, titisan mahupun pemanjatan. Ianya dapat mewujudkan pengalaman baru yang penuh dengan keseronokan, kejutan dan humor. Untuk makluman semua, perlumbaan LEGO yang hebat ini boleh ditunggangi dengan atau tanpa headset VR. 

Untuk lihat previous entry kak fink bersama Legoland, boleh klik: LEGOLAND
 Untuk tempahan tiket boleh layari: www.legoland.com.my/book-visit/day-tickets/

Website: www.legoland.com.my
Instagram: @legolandmalaysia

lambatnya November..tak sabar nak cuba tarikan terbaru ni kan..
The Great LEGO Race pasti nya berbeza dari tarikan sebelum ni



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. last time pergi tahun 2014.. ni pun Abang Adam dah sibuk tanya bila nak pergi lagi...

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!