Followers

AEON My: Menang Hadiah dari Jusco Rawang untuk contest halloween

11:30:00 AM

Sebenarnya kan hari tu masa jalan jalan jusco aku jumpa photo booth ni dekat ruang tengah pintu masuk jusco tu..so saja lah ajak abg long dan abg ngah amik gambar ni...suka la budak budak ni dapat masukkan kepala dekat situ hahahahaha..hello...amik gambar jer kot..pun dah suka anak anak kak fink tu..sampai la balik dari jusco tu, aku tak up pun gambar ni dekat instagram..amik jer lebih..uploadnya tidak..


Tetiba aku nampak adik aku up gambar yang sama..tapi dia amik di Jusco Cheras..eh contest ke ni hahahahaha..serius tak tau pun ni contest..aku tanya dia cakap..contest ke ni mi? sebab aku nampak hashtag dia tu..sekali dia cakap aah contest..try je la masuk..terus teringat gambar dalam folder..dan dan lelaju upload dekat instagram hahahaha..

Ni haa gambar yang aku masuk tu..dia kena hashtag ikut jusco yang korang amik gambar..macam aku hari tu amik dekat rawang..so kena lah hashtag rawang..rasanya contest ni berlangsung selama sebulan dalam bulan oktober tu..tetiba awal bulan november, aku dapat mesej dari AEON My mengatakan aku pemenangnya..whoahhhh kakak so sukaaaa masa ni..sebab tak sangka..thanks AEON My..


Submit terus details yang diperlukan dan tak lama tu..dapat call untuk collect hadiah di Jusco Rawang sebab aku submit hari tu dari rawang kan..so kena lah collect dari rawang juga..anak yang excited dapat hadiah sebenarnya hahahaha..masa dapat kotak tu..abg long wish nak toys hahahaha..kemain sangat nak mainan..


Dan bila dibuka akhirnya..taraaaaaa..hadiah untuk mama ni abg long hahahahaha..dapat set sudu dan garfu daripada Jusco Rawang..alhamdulillah..berat berat lah sudu mama lepas ni..ok juga dapat sudu sebab rumah aku ni beli lah banyak mana sudu tapi lepas tu ntah mana mana ntah hilangnya..aku pun pelik..asyik lah hilang sudu yang ada..


thanks Aeon Rawang pilih kami sebagai pemenang..nanti pilih kak fink lagi ya ;)
hohohoho..



You Might Also Like

4 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. Wah..tahniah...tak sangka ada contest...tau memang masuk contest ni sebab ada je amik gambar kat props ni kat Jusco Seremban...ketinggalan sudah...

    ReplyDelete
  2. tahniah kak fink..
    sudu mahai tuu..sebab tu berat.. ;)

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAH ni mmg kelako HAHAHHAHA sudu abg long oi sudu bkn toys!!

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!