Followers

Kurus Tanpa Berlapar Dengan C-TriMax

9:53:00 AM

Raya tinggal lagi beberapa bulan je kan. Mesti ramai yang ada azam untuk kuruskan badan sebelum raya ni hehe. Tapi selalunya tak tahan sebab bila kata nak kurus ni, semua kena tahan lapar betul tak? Haa ni aku nak share dengan korang semua hari ni yang korang mampu turunkan berat badan tanpa perlu berlapar dan yang penting minuman ni sedappp sangat.

Pernah tak korang dengar tentang C-TriMax? Mungkin ada yang dah pernah dengar kan? Dan untuk sesiapa yang belum pernah dengar lagi, ni kita nak share dengan korang semua hari ni. C-TriMax ni mampu mencairkan lemak dalam badan dan juga dapat membuang toksin yang ada tanpa perlu kita menahan lapar..Macam fat burner juga lebih kurang


Produk ni mendapat kelulusan KKM dan ia mengandungi ekstrak buah buahan seperti markisa dan guarana. Memang sedap rasa tu. Tak manis sangat. Macam rasa manis buah. Nak nak pula bila korang bancuh dengan air sejuk. Fuhh tak cukup 1 sachet ok..Bila amalkan C-TriMax ni, yang penting korang kena lah amalkan minum air yang banyak..Kata nak buang toksin kan?

Antara kebaikan bila kita amalkan C-TriMax ni adalah seperti di bawah ni ya:

1. Menghalang pembentukan lemak
2. Mengawal berat badan
3. Mengurangkan dan mengawal selera makan
4. Mengurangkan kolestrol
5. Menambah tenaga
6. Melancarkan dan membaik pulih peredaran darah.
7. Membuang toksin dalam badan 



Cara Penggunaan:
Untuk pengetahuan korang, 1 kotak ni ada 15 sachet. Dan untuk cadangan, bagi mereka yang mempunyai berat:
  • 100 KG ke atas, korang disarankan ambil 3 sachet sehari (Pagi, Petang & Malam)
  • 70 KG ke atas, korang boleh ambil 2 sachet sehari (Pagi & Malam)
Hanya perlu bancuhkan 1 sachet C-TriMax dalam 150 ml air sejuk
Goncang atau kacau hingga larut
Minum selepas sarapan
Amalkan minum air masak sebanyak 6 liter untuk melancarkan pembuangan toksin


Mudahkan? Selalu kalau kita nak diet ni, mesti kena minum teh yang pahit pahit tu. Memang tak tertelan dekat tekak ni. Tapi yang ni aku suka minum sebab sedappp sangat. Minum hari hari pun tak bosan. Yang penting tak manis sangat tu yang paling aku suka. Nak nak sekarang ni setiap hari memang aku sibuk sangat. 


Minum pagi tu dah boleh ke sana sini. Tak risau pun kalau tak makan lewat sikit tengah hari tu..Mungkin sebab perut tak berkeroncong macam biasa kan. Mohon seorang Nadia terus istiqomah ya hahaha. Kita sungguh sungguh ni nak turun kan berat badan. Nak sihat. Sebab sekarang aku sorang jer yang kena jaga anak anak. So kesihatan tu memang penting sangat..

Kalau korang pun berniat nak turunkan berat badan untuk sihat dan dalam masa yang sama nak cari produk yang senang untuk diamalkan, boleh cuba C-TriMax ni ok..Boleh beli di:

Facebook : C-Trimax Malaysia
Instagram : @ctrimax



You Might Also Like

1 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!