Followers

Domino's Pizza: Potongan 50% sehingga 16 October dan memenangi Jemputan ke Majlis #DTopSecret

9:19:00 AM

Hi korang..mesti korang pernah makan pizza Domino's kan..sekarang ni ada offer tau..kalau korang nak beli Domino's, beli lah secara online di www.dominos.com.my sebab sekarang ni sehingga 16 oktober 2015..korang akan dapat 50% potongannnnn..masukkan jer kod AD62 masa beli tu..oh maiiii banyakkkknyaaaaa dapat jimat kan..so korang kena grab offer ni..beli banyak tapi bayar sikit jer..best sangat!

Dan jangan lupa kongsikan pengalaman korang bersama Domino's dengan memuat naikkan gambar selfie korang dan pizza yang korang beli tadi dengan hashtag #DTopSecret di social media seperti Facebook, Instagram dan juga Twitter..muat naik dengan cara palingggggg kreatiff tau..sebab mana tau ada rezeki, penyertaan korang tu terpilih untuk menghadiri majlis anjuran Domino's untuk mengetahui rahsia sebenar #DTopSecret.


Boleh beli banyak banyak dan muat naik jer di social media..lagi banyak korang beli..lagi dekat lah korang untuk merungkaikan segala teka teki #DTopSecret tadi..Jom tolong kak fink dan team kak fink Kelab Blogger Ben Ashaari untuk merungkaikan rahsia ni pada 16 October ni..eiii tak sabar nak tau apa laaaa rahsia tu kan..kalau korang nak join kak fink di majlis tu nanti cepat cepat beli, selfie dan hashtag #DTopSecret.

Ni kak fink tunjukkan cara cara pembelian melalui online di www.dominos.com.my:

1. Log in: Kalau korang ada facebook..just log in dengan akaun Facebook pun boleh..lebih cepat!


2. Lengkap butiran korang seperti alamat dan no.telefon terlebih dahulu..selesai semua ni baru korang boleh mula untuk order pizza korang


2. Pergi ke Main Page dan lihat di ruangan GOT COUPON dan masukkan kod AD62 untuk melayakkan korang dapat 50% potongan untuk setiap pembelian korang secara online di Domino's. Best kannnnn!



3. Korang dah boleh redeem dan beli pizza ikut size dan jenis pizza yang korang suka..tengok tuuu semua 50%..perghhh jimatttt sangat ni..kasi amik Xtra Large Pizza terussss..teruja tengok diskaun tu


4. Kemudian korang klik ADD PIZZA..masa ni dia akan keluar segala menu pizza yang ada di Domino's..ikut jer yang mana nak makan..kak fink pilih Aloha Chicken..dan terus CONFIRM!




 5. automatik lepas korang tekan CONFIRM tadi..dia akan masuk ke MY CHART..kalau korang nak beli lagi..boleh order lagi dan masukkan jer dalam MY CHART..tapi kalau kata dah cukup..terus je tekan button CHECKOUT NOW

Senang jerrrrr proses pembelian secara online di www.dominos.com.my..dulu kak fink biasa call jer..ni dah tau cara nak guna online..kak fink prefer online sebab kak fink boleh tengok sendiri menu menu pizza yang ada..nak tambah macam macam ikut selera kita..so korang pun jangan lupa grab offer ni tau..sampai 16 oktober ni jer..rugi kalau tak guna..seriusssss memang murahhhhh..

Jangan lupa upload dan hashtag #DTopSecret bila memuatnaikkan di media sosial sekreatif yang mungkin tau..jom laaaa bersama sama kak fink dan team Kelab Blogger Ben Ashaari yang lain di majlis untuk merungkai segala rahsia yang disimpan oleh Dominos selama ni..dengar kata majlis ni meriahhhh! uhhhh tak sabar rasanya tak nau apakah rahsia itu..

Kod Promo: AD62 [sah sehingga 16 oktober 2015]
Hashtag: #DTopSecret

jumpa koranggggg 16 oktober ni..harap korang yang bertuah itu!




You Might Also Like

16 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. dh redeem dh semalam.
    heheh.
    bkn snang nk dpt harga regular pizza murah mcm ni.

    ReplyDelete
  2. senang je! sayang DOMINOS. buat la promo sepanjang tahun macam ni,. ari ari kita makan pizza ! hehehhehe

    ReplyDelete
  3. Semalam dah order guna kupon ni. Fuuuh best! Save duit

    ReplyDelete
  4. nice entry kak . Lepas ni nak order lagi :D hehe !

    ReplyDelete
  5. alaaaaaa kena beli gaklah camni..
    nak selpie dan jd yg bertuah! hehehee

    ReplyDelete
  6. Boleh beli utk hari jadi suami nt

    ReplyDelete
  7. nak je redeem.. tpi rasa mcm jauh benau dominos ngn asrama ni.. dalam stgh jam gitu.. tkut dye tak hntr.. huhuu

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!