Followers

H-Focus: Suplemen Minda dan Mata Untuk Anak Yang Sangat Sedap!

9:00:00 AM

Seperti yang kawan kawan semua tahu, aku dikelilingi dengan anak anak lelaki yang ada banyak sangat ragam dan akal masing masing. Yer lah untuk abang long dan abang ngah dah besar sikit dan ragamnya pasti lain. Macam tu juga dengan kembar, bukda kecik lagi, ragamnya pun lain. Tapi satu yang sama, kalau dah nama anak lelaki, diaorang memang cepat hilang fokus. Main sajer!


Bila mama cakap dengan diaorang, diaorang akan fokus sekejap je wak. Lepas tu, dia dah start main. Mata dah tengok TV. Hati dah tak sabar nak main basikal. Tiba tiba rasa mengantuk. Yer banyak sangat alasan akan keluar nanti. Tapi sebagai seorang mama yang mempunyai keempat empat anaknya lelaki, aku dah boleh baca perangai diaorang ni ahahahahha..


Korang pernah dengar tentang H-Focus tak? Untuk yang tak tahu apa tu H-Focus sebenarnya. H-Focus ni merupakan satu suplemen minda dan mata untuk anak anak. Yang buat kak fink tertarik ianya berasaskan makanan sunnah yang dihasilkan dalam bentuk tablet. Senang kan kalau tablet ni. Kunyah kunyah jer.

Antara bahan bahan yang ada dalam H-Focus ni adalah seperti Kolustrom, Kalsium, DHA Alga, Kurma, Madu, Buah Delima, Bijirin, Kacang Pistachio, Pegaga, Anggur Hitam, Tomato dan juga Vitamin C. Kesemua bahan bahan ni mempunyai manfaat dan kelebihan tersendiri. Secara asasnya, pasti semua tahu tentang kebaikan yang ada pada madu, kurma dan buah delima tu kan..


Kak fink tertarik bila ada kawan perkenalkan tentang kebaikan H-Focus ni adalah untuk Minda dan Mata. Tu baru tahu 2 kebaikan jer. Tapi bila dah tahu kebaikan H-Focus ni secara menyeluruh, lagi lah terus nak anak anak amalkannya setiap hari. Meh kak fink kongsikan kebaikan H-Focus yang akan buat korang pun tertarik nanti:

- Mudah menghafal
- Minat dan rajin belajar
- Tingkatkan daya fokus ketika belajar
- Mudah mendengar kata
- Petah bercakap
- Mudah bangun pagi
- Mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan
- Mudah solat
- Meningkatkan keyakinan diri
- Lebih berdikari
- Meningkatkan selera makan
- Mengurangkan rabun jauh, rabun dekat, rabun silau dan rabun malam
- Mengurangkan lingkaran bawah mata
- Mencantikkan dan melembabkan mata yang lesu
- Menghilangkan masalah mata kering
- Mengurangkan masalah mata merah
- Sesuai untuk mata berair
- Mampu mengatasi masalah selaput dan gatal mata


Untuk pengetahuan semua, H-Focus dah mempunyai lebih daripada 1000 testimoni berjaya. Tapi kak fink kongsikan 3 jer dekat sini dulu ok. Ni antara masalah masalah yang biasa dialami oleh ibu bapa dari awal pagi kan? Ya lah masalah nak bangun pagi tu biasa. Kadang kadang kesian juga dengan anak anak. Sebab diaorang sekolah pagi petang.

Malam pula nak pergi mengaji dan masa untuk buat kerja sekolah. Penat tengok jadual seharian diaorang. Tapi nak buat macam mana. Zaman sekarang memang mencabar wak. Nak tak nak, sebagai ibu kita kena lah tolong diaorang semampu mungkin. Korang boleh tengok lagi testimoni yang banyak lagi di Facebook H-Focus ya..




Untuk sekotak H-Focus yang mengandungi 100 tablet di dalamnya adalah RM200.00 untuk Semenanjung dan juga RM210.00 untuk Sabah Sarawak. Boleh tahan dalam 3 bulan wak sebotol tu. Korang tak perlu risau anak tak suka, sebab tablet ni sedap. Rasa macam kunyak gula gula coklat susu. Bukan nak cakap wak, tapi empat empat anak aku makan lebih dari sebiji HAHAHAHAHAHAH. Adoi sedap sangat macam ni lah budak budak ni..Dia ingat gula gula..Dia tak tahu tu suplemen..


Sampai aku kena sorok letak tempat tinggi sikit. Tak boleh letak atas meja wak. Kembar tu haaa, pagi dah makan. Kang tengah hari dia minta lagi. Petang nak lagi. Eh malam nak tidur pun dia minta lagi. Bukan kembar jer, abang abang pun sama HAHAHAHAHAHAH..Dah macam mana? Tapi bagus juga diaorang suka. Tak de lah adengan memaksa pula nanti kan..Kita ikhtiar untuk anak anak yer tak? Semua ibu bapa nak berikan yang terbaik. Terutamanya yang melibatkan pembelajaran anak anak..


So far setakat seminggu amalkan H-Focus ni, benda pertama yang aku dapat tengok, badan diaorang tak penat. Bang ngah tu terutamanya, kalau bangun pagi mesti ada drama. Nanti dia cakap tak cukup tidur la. Penat la. Boleh tak kalau tak pergi sekolah? Nak mandi tu jer. Bila dah mandi, dah segar dia ok jer. Adoi mak gerammm jer tau. 


Sekarang ni tak, bila dikejutkan, dia bangun dan masuk bilik air terus. Lepas tu dia pakai baju sambil membebel bebel. Cerita balik apa yang ustaz kongsi dekat sekolah..Mood sangat baik ooo ahahahahahha..Moga terang hati bang ngah dekat sekolah. Terutamanya untuk matapelajaran Al-Quran yang memerlukan dia menghafaz surah. Aku kalau boleh nak dia hafaz banyak surah lazim. Senang untuk dia untuk nak baca dalam solat nanti kan..


Kalau ada ibu dan ayah dekat sini yang teringin nak beli untuk anak anak, korang boleh hubungi nombor dan links di bawah ni ya. Moga yang baik baik untuk anak kita semua. Yang penting kita dah usaha. Selebihnya kita tawakal jer..Aku selalu niatkan setiap kali anak makan, khasiat tu dapat pada diaorang..

Harga Sebotol (100 Tablets) :
RM200.00 Semenanjung / RM210.00 Sabah Sarawak

WhatsApp: +6011-1892 7834

ada sesiapa yang dah cuba H-Focus ni? meh la kongsi dekat komen..



You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!